كـــــــــــــــ احلى ـــــــــــــلام
اهلا وسهلا بيك عزيزى الزائر اذا كانت هذه زيارتك الاولى للمنتدى فتفضل بالتسجيل

اما اذا كنت عضو فتفضل بالدخول



 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ........جرح الحبيييييييييييييييييب صعب صح...؟؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
almajek
عضو متألق
عضو متألق
avatar

عدد المساهمات : 237
نقاط : 17804
العمر : 27

مُساهمةموضوع: ........جرح الحبيييييييييييييييييب صعب صح...؟؟؟؟   الخميس سبتمبر 10, 2009 1:58 am

[color=blue]جرح الحبيب
ازيكو يارب تكونو بخير يارب.انا النهاردة حتكلم علي موضوع قاسي شوية وهوة جرح الحبيب شيء صعب قوي انك تنجرح من الي بتحبه سواء بالكلمة او تصرف او اي حاجة تجرح مشاعره حتي لو جرح صغنون الواحد بيشوف في الي بيحبه ملاك اللي مافيش زية في الدنيا ويوم لما يتجرح منه بيحس ان الدنيا كلها اتهدت وان خلاص الحياه حتقف & دة كلام بجد واحاسيس بجد بيحسها المجروح بس في الحقيقة هى مش نهاية الكون ولا حاجة بالعكس علي راي المثل الضربه الي ماتموتش بتقوي يعني ممكن ناخد من الجرح دة درس لينا طبعا انا مش حقول نتخطي مرحلة الالم لان دة صعب شويه بس ممكن نقصر مدتها يعني بدال ماتبقي 10 سنين ممكن تبقي 5 بس ههههههههه انا بهزر بس بجد لازم نفوق من الجرح دة علشان مايفوتش كتير من عمرنا في

هباء ويضيع عمرنا بادينا وبعدين كمان مش اي حاجة تحصلتبقي جرح يعني بلاش نتلكك لبعض من الاخر علشان الجرح دة كلمة كبيرة ممكن صحيح تنجم عن فعل صغير جدا بس اسمة جرح في الاخر وممكن تكون حاجة كبيرة بس مش جرح عموما نظرة الحبيبين لأي حاجة تحصل بينهم غير نظرة الناس للحاجة دي ودة طبعا شيء معروف جدا.المهم نرجع لموضوع جرح الحبيب وازاي نفوق منه عموما بعد الجرح وبعد الالم لازم نعرف كويس ان هوة مايستاهلش الحب دة وان كويس انه ظهر لينا علشان مانفضلش ماخدوعين فية اطول فترة ممكنة كمان اكيد في حب اكبر مستنينا واكيد في حياة احسن مستنيانا يعني مانعتبرش ان الحب دة نهايه العالم لا يمكن الحياه الي حتكون بعده اكيد احسن من اللي كانت قبلة وبعدين علشان الانسان يبقي عنده خبرة جيدة اكيد دة مش بالساهل يعني ياما حيشوف وياما حيتجرح وياما حيجرح بس ياريت محدش يكون قصدة يجرح حبيبه وطبعا مش اي جرح ممكن نسيب اللي بنحبهم علية لان ممكن يكون جرح غير مقصود يعني لازم نلتمس
الاعزارلغاية ماتثبت وجود النية بالجرح ههههههههه اه والله بتكلم بجد علشان مانظلمش نفسنا قبل اي حاجة .يارب ماكنش برخم عليكو ويا ريت بجد الي يقرا الموضوع للاخر يسيب رأية او اي موضوع يحب اتكلم فية
[/color]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Alderbaki
المدير العام
المدير العام
avatar

عدد المساهمات : 1101
نقاط : 19086
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: ........جرح الحبيييييييييييييييييب صعب صح...؟؟؟؟   الجمعة نوفمبر 27, 2009 11:22 pm

فى الزمن ده مبقتش فرقا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://a7lakalam.ibda3.org
lolo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 142
نقاط : 17586
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: ........جرح الحبيييييييييييييييييب صعب صح...؟؟؟؟   الأحد نوفمبر 29, 2009 3:41 am

شهادة الكل بحكيك مجروحة يعني ما في احلى من هل الحكي
بختصار درر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
........جرح الحبيييييييييييييييييب صعب صح...؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كـــــــــــــــ احلى ـــــــــــــلام :: منتديات احلى كــــــلام الادبيه :: حب فى حب-
انتقل الى: